¨FrMsN¨
Customer''dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi Uf4haxp96




Customer''dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi K-352495-welcome_ho%C5%9Fgeldiniz_yaz%C4%B1s%C4%B1_hareketli
¨FrMsN¨
Customer''dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi Uf4haxp96




Customer''dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi K-352495-welcome_ho%C5%9Fgeldiniz_yaz%C4%B1s%C4%B1_hareketli
¨FrMsN¨
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

¨FrMsN¨

FrMsN
 
AnasayfaExceLLenT FoRuMLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Customer''dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
EsLeX   
Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
EsLeX   


Mesaj Sayısı : 74
Rep Puanı : 218
Başarı : 0
Kayıt tarihi : 04/08/09
Yaş : 32
Nerden : Diye Sorma

Customer''dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi Empty
MesajKonu: Customer''dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi   Customer''dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi Icon_minitimeSalı Ağus. 04, 2009 1:34 pm

CUSTOMER DAN GELEN ŞABLON CEVAPLARIN ÇEVİRİSİ


Thank you for you inquiry. To change your secret
question and answer, please verify last digits of the cretid card used.
Please also let us know what you would like your secret question and
answer to be changed to. Thank you.
-Knight Online Customer Service Team


Diyor ki: Gizli sorunuzu değiştirmek için kredi
kartınızın son 4 hanesini bize yollayın. VE ayrıca yeni gizli sorunuzu
ve cevabınızıda yazın yardımcı olalım


Hail ____! The problem with your account has been
resolved. We are sorry for any inconvenience this may have caused.
Thank you. -Knight Online Customer Service Team.


Diyor ki : Sorununuz çözüldü, gecikmelerden dolayı özür...

Dear customer, please resubmit this response under
the general category so that we may better assist you. Our departments
do not have the ability to forward this to the appropriate personnel at
this time. We apologize for this inconvenience and thank you for
playing Knight Online.


Diyor ki : Mesajı yanlış yerden yolladınız, lütfen doğru yerden yollayın...
(doğru yerden yolladıysanız bile premium yoksa böyle bir cevap gelebilir)


hail ___ We have forwarded this request to the
appropriate staff for resolution. Please understand that it may take
some time for this to be resolved. Thank you


Diyor ki : Sorunu ilgili yerlere yolladık, sorunun çözülmesi zaman anlabilir anlayışınız için teşekkür ederiz...

I
,m sorry that I will be unable to resolve
this issue personally and must escalete this to another deparment.
Please be assured that your issue will be resolved as soon as possible
though it may take some time. Should you have any other concerns,
please submit another ticket.Thank you for your patience while we work
to resolve this for you.


Diyor ki : Sorununuzu ben tek başıma çözemem o yüzden
başka bölüme yolladım, en kısa sürede cevap vereceğiz, bu sırada başka
sorunuz varsa başka ticket atabilirsiniz...


In order for us to further investigate this issue,
we need some more information from you. Please reply with the exact
date and approximate time that your account was hacked and the items
you lost due to hacking. Also, could you please confirm if you play
Knight Online at a café or at your home. This information is important
to help us resolve this issue as soon as possible.


Diyor ki : İşleminizi yapmamız için bize biraz daha
bilgi vermeniz lazım, bize heklendiğiniz günü ve yaklaşık saati, ve
giden itemlarınızı yazınız. Bundan başka bize knight ı cafeden mi yoksa
evden mi oynadığınızı söylerseniz iyi olur... Bunlardan sonra en kısa
zamanda bir çözüm bulacağız...


Please remember that no member of the Knight Online
staff will ever ask you for your account information. If someone asks
you for you account name and password via email in game or through an
instant messaging client they are not Knight Online Staff members. If
you have any questions on how to protect your account please refer to
the “protecting your account” section on our website. If your account
information was released we strongly recommend that you change your
password and login information as quickly as possible. You can view the
F**’s section on our website if you need assistance in changing your
account info. Thank you for playing Knight Online!


Diyor ki : Hiç bir k2 çalışanı sizden id nizi veya
şifrenizi istemez eğer soran olursa o bizle çalışan biris değildir asla
kimseye vermeyin fln fln, ekstra bilgi için sitede "protecting your
account" kısmına felan bakın diyo...


Dear customer, non premium members are not allowed
to login when the servers are loaded with more than 80%. Sorry for the
inconvenience. Thank you


Diyor ki : serverlar yüzde 80 in üstünde doluysa premiumu olanlar giremez yazıyor...

We are sorry however we are unable to provide you
with any assistance at this time as we are only able to support paid
users. Thank you.


Diyor ki :Şu an Sadece para verenlere yani pre si olanlara yardım edebiliyorlarmış...

Hail !
In order for us to change your Secret Question and Answer we need some
information from you. First, we need to verify that you are the
rightful owner of this account. To do this, we need you to please
provide some information. We need card/the PayPal e-mail address/the click and buy customer ID> that
was used in making your last purchase. If you can also tell us what you
bought and when you bought it, that would be greatly appreciated as
well.


Diyor ki : son işlemde kullandığınız kredi kartının
son 4 hanesini paypal ya da click and buy e m ail adresini ve ne
aldığını yazarsan gizli soruyu değiştirebileceklerini söylüolar


Dear customer,please be clear with your issue so that we can assist you better.Thank you.

Diyor ki : Daha açıklayıcı olursanız size yardımcı olabiliriz

In order for us to change your Secret Question and
Answer we need some information from you. First, we need to verify that
you are the rightful owner of this account. To do this, we need you to
please provide some information. We need (the last 4 digits of the
credit card/the PayPal e-mail address/the click and buy 9 digit
customer ID) that was used in making your last purchase. If you can
also tell us what you bought and when you bought it, that would be
greatly appreciated as well.
Second, after this information has been verified, we need to know what
we are changing. Please provide us with a new secret question and
answer that only you will know. Once this information is received, we
can process the change as requested. Thank you for playing Knight
Online!-Knight Online Customer Support Team


Diyor ki : gizli sorunu ve cevabını değiştirmek için
sizden bazı bilgiler almamız lazım, öncelikle en son işleminizde
kullandığınız pay-pal veya clik and buy email adresinin 9 hanesini ve
kredi kartının son 4 hanesini, ve ne aldığınızı ve ne zaman aldığınızı
yazmanız lazım...
ikinici olarak neyi değiştireceğimizi bilmemiz lazım, bize yeni gizli
sorunuzu ve cevabınızı iletirseniz değişikliği yaparız Gibi..


Arkadaşlar ßu Örnek Ticketlerin Sebebi Genellikle şablon Cvp'lar ile Geçiştiriyorlar.
Forumda Topic Açıcamıza ßunlara bakıp Tam cvp'larınızıda ALabilirsiniz.
Unutmayın'ki ßunlar K2 şirketinin OTO cvplarıdır..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://frmsn.yetkin-forum.com
 
Customer''dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Mezardan gelen sesler

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
¨FrMsN¨ :: KNİGHT ONLİNE WORLD :: Knight Online Genel Paylaşım-
Buraya geçin: